Handelsbetingelser

Sidst opdateret: [Dato]

1. Virksomhedsoplysninger

Firmanavn: [Dit Firmanavn]
Adresse: [Din Adresse]
CVR-nummer: [Dit CVR-nummer]
E-mail: [Din E-mailadresse]
Telefon: [Dit Telefonnummer]

2. Aftaleindgåelse
En bindende aftale er indgået, når du som kunde har gennemført din bestilling, og vi har accepteret den ved at sende dig en ordrebekræftelse på e-mail. Vi forbeholder os retten til at annullere en ordre ved fejl i priser, produktbeskrivelser eller ved mistanke om svig.

3. Priser og betaling
Alle priser er angivet i danske kroner (DKK) og er inklusiv moms. Vi accepterer følgende betalingsmetoder:

[Liste over accepterede betalingsmetoder, f.eks. Dankort, Visa, Mastercard, MobilePay]

Betalingen trækkes først, når varen afsendes fra os.

4. Levering
Vi leverer til adresser i Danmark. Leveringstiden er typisk [antal dage] hverdage fra ordrebekræftelse. Leveringsomkostninger vil fremgå, før du gennemfører din betaling (ved checkout).

5. Fortrydelsesret
Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, gældende fra den dag, du modtager varen. Hvis du vil benytte dig af din fortrydelsesret, skal du informere os skriftligt via e-mail på [Din E-mailadresse] inden for 14 dage efter modtagelsen. Herefter skal varen returneres til os senest 14 dage efter, at du har informeret os om din beslutning.

Bemærk: Fortrydelsesretten gælder ikke for varer, der er specialfremstillet efter dine specifikationer eller har et tydeligt personligt præg, f.eks. billeder af din familie.

6. Returnering
Du skal selv betale for fragten, når du returnerer en vare i forbindelse med fortrydelse. Varen skal returneres i væsentlig samme stand og mængde som modtaget. Du hæfter kun for en eventuel forringelse af varens værdi, hvis den skyldes en håndtering, som ikke var nødvendig for at fastslå varens art, egenskaber og funktion.

7. Reklamation
Der er 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Hvis du modtager en defekt eller fejlagtig vare, skal du kontakte os hurtigst muligt efter, du har opdaget fejlen. En reklamation inden for to måneder efter opdagelse af fejlen vil altid anses for at være rettidig. Vi dækker alle udgifter til returfragt i forbindelse med en berettiget reklamation.

8. Persondata
Vi behandler dine personoplysninger i overensstemmelse med vores [link til persondatapolitik]. Vi indsamler kun de oplysninger, der er nødvendige for at kunne behandle din ordre og levere varerne.

9. Klageadgang
Hvis du ønsker at klage over dit køb, bedes du kontakte os direkte på [Din E-mailadresse].

Du kan også indgive en klage til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg, via deres hjemmeside:
https://kpo.naevneneshus.dk/

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du også klage via EU-Kommissionens online klageplatform:
https://ec.europa.eu/consumers/odr

10. Lovvalg og værneting
Aftalen er underlagt dansk ret. Eventuelle tvister skal afgøres ved de danske domstole.

Information om cookies
Manual

Vi bruger cookies til at gøre siden mere brugbar og give dig en bedre oplevelse samt til statistik. Du kan til- og fravælge cookies ved at klikke på knapperne herunder.

Nødvendige

Dette afsnit viser nødvendige cookies, som skal bruges for at hjemmesiden kan virke optimalt.

Services:

  • .doubleclick.net
Statiske

Statistiske cookies giver hjemmesideejere indsigt i brugernes interaktion med hjemmesiden ved at indsamle og rapportere oplysninger anonymt.

Dette afsnit viser statistiske cookies, som vi anvender til at analysere brugeres adfærd på vores side.

Services:

  • .bing.com
Markedsføring

Marketing cookies bruges til at spore brugere på tværs af websites. Hensigten er at vise annoncer, der er relevante og engagerende for den enkelte bruger, og dermed mere værdifulde for udgivere og tredjeparts-annoncører.

Dette afsnit viser marketing-cookies, som er med til at give brugeren mere relevante reklamer.

Services: